Kto powiedział, że koloryzacja powinna być tylko na powiece?

0
Rate this post

Jednym ze sposobów na zwrócenie uwagi na oczy jest ołówek – który nie musi być czarny. Oprócz stosowania pod spodem, produkt może pomóc w konturowaniu całego oka, nawet przy różnych odcieniach. Oznacza to, że osoba może nałożyć niebieski ołówek na dolną powiekę i pomarańczowy na górną powiekę.

Według najnowszego magazynu Avon, kolor może dominować w roku 2022 i nie trzeba go zostawiać tylko na okresy świąteczne, takie jak Karnawał. Dlatego marka wypuściła już linię z ośmioma odcieniami ołówków, w tym fioletem, błękitem basenu, metalicznym piaskiem i różem flamingów.

Kolejną marką, która stawia na kolor, jest O Boticário.

Od zeszłego roku liliowo-różowe kredki z zestawu Manu Gavassi cieszą się dużym powodzeniem, zwłaszcza wśród młodszych kobiet, które lubią innowacje.

Błyszczyk

Błyszczyk do ust, trend z lat 2000., może w tym roku wrócić. To dlatego, że rok 2021 był przełomem w matowych szminkach, więc teraz stawiamy na powrót błyszczyków. Chociaż suche szminki wciąż rosną, można się spodziewać, że brokat znów zdominuje usta celebrytów i anonimowych ludzi.

Ciekawostką w błyszczykach jest to, że można je nakładać bezpośrednio na usta lub towarzyszyć innej szmince, która znajduje się pod spodem. Oznacza to, że ci, którzy nie mają blasku w wybranym przez siebie kolorze, mogą wybrać przezroczysty blask, aby przejść na inny, który mają.

Aplikacje

Na wyjątkowe chwile, takie jak spotkania z przyjaciółmi i imprezy, modne są aplikacje, czyli kamienie i naklejki, które przykleja się do skóry. Kolaże odniosły duży sukces w ubiegłym roku podczas karnawału. Ale ponieważ ludzie mają tendencję do bycia bardziej w 2022 roku, ten inny sposób komponowania wyglądu może być alternatywą.

  1. Na ogół aplikacje wykonuje się blisko oczu, za pomocą cekinów, gwiazdek itp. Ponieważ jest to jednak delikatny region, należy zachować większą ostrożność.
  2. Chociaż nie da się całkowicie wymyślić makijażu, jak widać, istnieje kilka sposobów na nakładanie makijażu i poprawianie wyglądu.
  3. Nadanie twarzy bardziej naturalnej, kolorowej, a nawet błyszczącej to indywidualny wybór. Ale dla tych, którzy tego chcą, warto podążać za trendami, które będą narastać w tym roku.

Branża kosmetyczna stawia na pielęgnację skóry w e-commerce

Sektor ponownie spotkał się fizycznie na targach Beauty Fair, wygenerował wolumen biznesowy w wysokości 400 mln R$ i prognozuje wzrost rynku o 5% w 2022 r. Targi piękności odbywają się ponownie po dwóch latach i przesuwają 400 milionów R$ (kredyt: ujawnienie).

Wznawiając po dwóch kolejnych latach nieobecności z powodu pandemii, Beauty Fair, największe targi kosmetyczne w obu Amerykach i druga co do wielkości impreza w tym segmencie na świecie, przyciągnęły o 20% mniej wystawców i odwiedzających Expo Center Norte, w São Paulo, od 20 do 23 tego miesiąca, ze względu na środki ochrony zdrowia przyjęte przez organizację.

branza-kosmetyczna-stawia-na-pielegnacje-skory-w-e-commerceMimo to podczas 16. edycji targi wygenerowały obrót w wysokości 400 mln R$, a organizacja pracuje z perspektywą 5% wzrostu rynku kosmetycznego w 2022 roku. W tym wywiadzie César Tsukuda, dyrektor generalny targów , analizuje ewolucję rynku podczas pandemii, powrót wydarzenia i perspektywy rynkowe na kolejny rok.

Meio & Mensagem – Jaki był bilans edycji Beauty Fair 2021 i jakie są perspektywy dla branży w 2022 roku?

César Tsukuda – Rynek kosmetyczny, który rozpoczął się na wydarzeniu, ma 5% perspektywę wzrostu, ponieważ zgromadził głównych decydentów rynku, którzy dyskutują i budują kolejny rok.

Targi Urody były wielkim zjednoczeniem rynku kosmetycznego. Pomimo o 20% mniejszej liczby wystawców i odwiedzających, nadal dotkniętych skutkami pandemii, większość wystawców zgłosiła przekroczenie celów sprzedażowych w ciągu czterech dni targów. Ogólnie rzecz biorąc, osiągnęliśmy obroty w wysokości 400 milionów realiów biznesowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj