Jednym ze sposobów na zwrócenie uwagi na oczy jest ołówek – który nie musi być czarny. Oprócz stosowania pod spodem, produkt może pomóc w konturowaniu całego oka, nawet przy różnych odcieniach. Oznacza to, że osoba może nałożyć niebieski ołówek na dolną powiekę i pomarańczowy na górną powiekę.
Według najnowszego magazynu Avon, kolor może dominować w roku 2022 i nie trzeba go zostawiać tylko na okresy świąteczne, takie jak Karnawał. Dlatego marka wypuściła już linię z ośmioma odcieniami ołówków, w tym fioletem, błękitem basenu, metalicznym piaskiem i różem flamingów.
Kolejną marką, która stawia na kolor, jest O Boticário.
Od zeszłego roku liliowo-różowe kredki z zestawu Manu Gavassi cieszą się dużym powodzeniem, zwłaszcza wśród młodszych kobiet, które lubią innowacje.
Błyszczyk
Błyszczyk do ust, trend z lat 2000., może w tym roku wrócić. To dlatego, że rok 2021 był przełomem w matowych szminkach, więc teraz stawiamy na powrót błyszczyków. Chociaż suche szminki wciąż rosną, można się spodziewać, że brokat znów zdominuje usta celebrytów i anonimowych ludzi.
Ciekawostką w błyszczykach jest to, że można je nakładać bezpośrednio na usta lub towarzyszyć innej szmince, która znajduje się pod spodem. Oznacza to, że ci, którzy nie mają blasku w wybranym przez siebie kolorze, mogą wybrać przezroczysty blask, aby przejść na inny, który mają.
Aplikacje
Na wyjątkowe chwile, takie jak spotkania z przyjaciółmi i imprezy, modne są aplikacje, czyli kamienie i naklejki, które przykleja się do skóry. Kolaże odniosły duży sukces w ubiegłym roku podczas karnawału. Ale ponieważ ludzie mają tendencję do bycia bardziej w 2022 roku, ten inny sposób komponowania wyglądu może być alternatywą.
- Na ogół aplikacje wykonuje się blisko oczu, za pomocą cekinów, gwiazdek itp. Ponieważ jest to jednak delikatny region, należy zachować większą ostrożność.
- Chociaż nie da się całkowicie wymyślić makijażu, jak widać, istnieje kilka sposobów na nakładanie makijażu i poprawianie wyglądu.
- Nadanie twarzy bardziej naturalnej, kolorowej, a nawet błyszczącej to indywidualny wybór. Ale dla tych, którzy tego chcą, warto podążać za trendami, które będą narastać w tym roku.
Branża kosmetyczna stawia na pielęgnację skóry w e-commerce
Sektor ponownie spotkał się fizycznie na targach Beauty Fair, wygenerował wolumen biznesowy w wysokości 400 mln R$ i prognozuje wzrost rynku o 5% w 2022 r. Targi piękności odbywają się ponownie po dwóch latach i przesuwają 400 milionów R$ (kredyt: ujawnienie).
Wznawiając po dwóch kolejnych latach nieobecności z powodu pandemii, Beauty Fair, największe targi kosmetyczne w obu Amerykach i druga co do wielkości impreza w tym segmencie na świecie, przyciągnęły o 20% mniej wystawców i odwiedzających Expo Center Norte, w São Paulo, od 20 do 23 tego miesiąca, ze względu na środki ochrony zdrowia przyjęte przez organizację.
Mimo to podczas 16. edycji targi wygenerowały obrót w wysokości 400 mln R$, a organizacja pracuje z perspektywą 5% wzrostu rynku kosmetycznego w 2022 roku. W tym wywiadzie César Tsukuda, dyrektor generalny targów , analizuje ewolucję rynku podczas pandemii, powrót wydarzenia i perspektywy rynkowe na kolejny rok.
Meio & Mensagem – Jaki był bilans edycji Beauty Fair 2021 i jakie są perspektywy dla branży w 2022 roku?
César Tsukuda – Rynek kosmetyczny, który rozpoczął się na wydarzeniu, ma 5% perspektywę wzrostu, ponieważ zgromadził głównych decydentów rynku, którzy dyskutują i budują kolejny rok.
Targi Urody były wielkim zjednoczeniem rynku kosmetycznego. Pomimo o 20% mniejszej liczby wystawców i odwiedzających, nadal dotkniętych skutkami pandemii, większość wystawców zgłosiła przekroczenie celów sprzedażowych w ciągu czterech dni targów. Ogólnie rzecz biorąc, osiągnęliśmy obroty w wysokości 400 milionów realiów biznesowych.