Jaka jest koncepcja srebrnego piękna?

0
Rate this post

Wzrost długowieczności w erze informacji sprawia, że ​​ludzie chcą zdrowo się starzeć, stawiając na dobre samopoczucie, i pojawia się zainteresowanie produktami kosmetycznymi, które cenią tę dojrzałość.

Porozmawiamy o sprawie?

Sprawdź główne wyzwania rynku kosmetycznego dla tej grupy odbiorców, jak można je pokonać oraz główne trendy w kosmetyce skierowanej do pokolenia, które minęło już 60 lat! Główną ideą jest to, aby osoby w wieku powyżej 50, 55 lub 60 lat mogły celebrować swoje piękno, zakładając siwe i białe włosy z pewnością siebie i wysoką samooceną.

  1. Ważne jest, aby zrozumieć, że nie jest to ruch ludzi, którzy po prostu nie skupiają się na dbaniu o siebie, nie farbują włosów.
  2. Wręcz przeciwnie, istnieje troska o dobre samopoczucie, która koncentruje się na pielęgnacji skóry i włosów, ale bez próby dopasowania się do wzorca młodości.
  3. Srebrne piękno mieści się w srebrnej gospodarce, definiowanej przez Oxford Economics i Technopolis Group jako kwota odnosząca się do działalności gospodarczej, która służy społeczeństwu powyżej 50. roku życia, w tym związanej z produktami kosmetycznymi.
    Jakie są wyzwania rynku kosmetycznego skierowanego do osób bardziej dojrzałych?

Pierwszym wyzwaniem branży kosmetycznej nie jest kierowanie swoich linii produktowych jedynie na propozycję odmłodzenia, jako czegoś, co każdy musi osiągnąć. Zmarszczki, drobne linie i siwiejące włosy są częścią starzenia się i nie ma nic złego w byciu dumnym ze swojego wieku.

W rzeczywistości rynek musi skierować swój wzrok na potrzeby pielęgnacyjne, których oczekuje to pokolenie, takie jak na przykład szampon nawilżający siwe włosy lub kremy do twarzy, które odżywiają skórę, aby była zdrowa – a nie z etykietą „ Młodszy”.

Badanie Wellness & Beleza Prateada przeprowadzone wśród brazylijskich konsumentów w wieku powyżej 60 lat wykazało, że 40% z nich jest niezadowolonych z produktów kosmetycznych, mody i wellness. Według ankiety piękno jest ważne dla 83% tych osób, a 90% z nich nie widzi siebie w kampaniach medialnych największych marek kosmetycznych.

Z tego powodu srebrne piękno stopniowo zyskuje na sile wraz z postawą ludzi, którzy pokazują, zwłaszcza na portalach społecznościowych, swoje piękno z siwymi włosami, dając do zrozumienia, że ​​znoszą barwniki i przyjmują nowe nawyki konsumpcyjne, aby zadbać o siebie. i poczucie własnej wartości.

Można powiedzieć, że jest to upodmiotowienie bardziej dojrzałych, co otwiera przed branżą kosmetyczną świetną przestrzeń do tworzenia produktów spełniających tę ideę. W ten sposób marki, które wprowadzają innowacje na rynku srebrnej urody, z pewnością wyjdą na prowadzenie. Raport Mintel Skin Care wskazuje, że wśród kobiet powyżej 55 lat 74% używa kosmetyków do pielęgnacji ciała w ramach swojej rutyny, a 56% stosuje rytuał pielęgnacyjny.

Jakie są trendy w branży dla tej grupy odbiorców?

W takim scenariuszu można wyliczyć trendy, które mają służyć starszym konsumentom, którzy przyjmują postawę dbania o swoje zdrowie, urodę i dobre samopoczucie, nie chcąc ukrywać swojego wieku. Śledź następny.

jakie-sa-trendy-w-branzy-dla-tej-grupy-odbiorcowProdukty pro-age

Kosmetyki pro-age są podkreślone w przeciwieństwie do znanych kosmetyków anti-aging. Są to linie produktów nastawione na upiększanie skóry i włosów, które jednak nie mają tak rozpowszechnionej w ostatnich dekadach propozycji maskowania upływu czasu.

  • Są to zatem kosmetyki, które mają na celu zapewnienie skórze ochrony przeciwsłonecznej, nawilżenia i elastyczności, a zwłaszcza kompensacji utraty kolagenu. Chodzi o to, aby używać go w codziennym rytuale pielęgnacyjnym, aby zagwarantować zdrowy, naturalny wygląd.
  • W przypadku włosów białych i siwych warto postawić na szampony, odżywki i kremy gwarantujące siłę, połysk i miękkość, aby ożywić włosy, które z wiekiem straciły kolor.
    Kosmetyki z probiotykami

Silnym trendem są produkty opracowane z myślą o utrzymaniu zdrowia mikrobiomu skóry. Kosmetyki z probiotykami są skierowane do osób, które wiedzą, jak ważne jest dbanie o siebie, ale bez eliminowania ze skóry dobrych bakterii, które pomagają redukować uszkodzenia spowodowane zanieczyszczeniami, przyczyniają się do dobrego gojenia i stymulują układ odpornościowy skóry właściwej.

Niezależne marki

Marki niezależne, które są niezależnymi firmami zarządzanymi przez swoich założycieli, przynoszą innowacyjne produkty skierowane do konkretnych odbiorców.

W ten sposób mogą się wyróżnić, opracowując kosmetyki dla starszego pokolenia, z wegańskimi, organicznymi składnikami lub innymi naturalnymi recepturami. Marki te wyróżniają się również tym, że są blisko swoich społeczności konsumenckich, są bardziej uważne na ich wymagania, głównie poprzez kontakt w sieciach społecznościowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj