Studenci medycyny

0
Rate this post

SZKOLENIE PERSONELU MEDYCZNEGO

Streszczenie Po przedyskutowaniu braku konceptualizacji personelu paramedycznego powstała następująca koncepcja: „Personel paramedyczny to taki, który z definicji lub delegacji wykonuje czynności pozwalające na szerszą pomoc pacjentom zdrowym lub chorym, będąc przyczyną pracy doradcę istnienie tego personelu”.

Poniżej opisano trzy cechy tego personelu: (1) wykonywanie czynności właściwych dla zawodu doradcę i związanych z dwumianem choroby; (2) wykonywanie czynności, które można uznać za delegowanie zawodu doradcę; (3) praca personelu paramedycznego jest funkcją pracy doradcę, której jest przedłużeniem.

  • Personel paramedyczny został zaklasyfikowany do następujących grup: (1) personel zawodowy, uniwersytecki: asystent medyczny lub „felczer”; pielęgniarka, położna, dietetyk, fizjoterapeuta i terapeuta zajęciowy, edukator zdrowia, logopeda i ortopeda;
  • (2) personel pomocniczy, z wykształceniem I stopnia średniego: asystent pielęgniarki, asystent położnej, pielęgniarka środowiskowa; (3) personel nietechniczny, wyłącznie z wykształceniem podstawowym, ze stażem; podopiecznego, asystenta zdrowia publicznego. Kolejnym tematem było przeszkolenie tego personelu, zgodnie z ustawodawstwem brazylijskim i realiami społeczno-gospodarczo-sanitarnymi kraju.

Szkolenie personelu medycznego: nauka w podstawowej opiece zdrowotnejEdukacja medyczna: nauka z podstawową opiekąRicardo Corrêa Ferreira Roseli Ferreira da Silva Cristiane Biscaino Aguera O autorach.

Procesy szkoleniowe pracowników służby zdrowia ulegają przeobrażeniom

W tym kontekście Wydział Marília (Famema) wdrożył zintegrowany program nauczania, wykorzystując zróżnicowanie scenariuszy uczenia się w swojej metodologii nauczania. W tym badaniu naukowym przeanalizowano postrzeganie przez studentów I i II roku medycyny działań prozdrowotnych, które rozwijają ze społecznością w Edukacyjnej Jednostce Praktyki Zawodowej (UPP) w scenariuszu Podstawowej Opieki Zdrowotnej (ABS).

Podejście jakościowe było opcją analityczną dla tego badania, która pozwoliła na skonstruowanie czterech kategorii empirycznych wspólnych dla obu serii:

  • konstrukcja wiedzy w codziennej rutynie działań zdrowotnych;
  • składka na ubezpieczenie społeczne studenta; poprawianie relacji i patrzenie na różnorodność.

procesy-szkoleniowe-pracownikow-sluzby-zdrowia-ulegaja-przeobrazeniomPonadto istnieją dwie kategorie nawiązujące do drugiej serii: kształtowanie się nowego spojrzenia na SUS; oraz rozszerzenie opieki opartej na potrzebach zdrowotnych. Oczywiste jest zatem wspólne postrzeganie obu serii kursów medycznych w odniesieniu do uczenia się w ABS, co pokazuje znaczenie, jakie ten scenariusz ma w zróżnicowanym szkoleniu medycznym, zwłaszcza w konstruowaniu przedmiotów krytycznych i refleksyjnych, zdolnych do uczenia się z rzeczywistość, w którą są wstawione.

Edukacja medyczna; Profesjonalna praktyka; Nauczanie; Uczenie się;

Procesy edukacji medycznej to przemiany. W tym kontekście Wydział Medycyny Marílii (FAMEMA) wdrożył zintegrowany program nauczania, wykorzystując w swojej metodologii nauczania zróżnicowanie scenerii uczenia się.

  • W tym badaniu przeanalizowaliśmy postrzeganie przez studentów pierwszego i drugiego roku medycyny działań na rzecz zdrowia, które świadczą społeczności w dziedzinie podstawowej opieki zdrowotnej (PC), w dziale edukacyjnym dla praktyki zawodowej.
  • Metodą badawczą wybraną do tego badania było podejście jakościowe, które pozwoliło na skonstruowanie czterech wspólnych dla dwóch lat kategorii empirycznych: konstrukcji wiedzy opartej na codziennej rutynie działań zdrowotnych; wkład społeczny studenta; poprawa relacji i dbałość o różnorodność.

Ponadto istnieją dwie kategorie specyficzne dla drugiego roku: stworzenie nowego rozumienia Zunifikowanego Systemu Opieki Zdrowotnej (SUS) oraz wzmocnienie działań opiekuńczych zgodnie z potrzebami zdrowotnymi.

Można zaobserwować, że studenci obu lat studiów medycznych mają wspólne wyobrażenia na temat procesu uczenia się w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej, co wskazuje na znaczenie tej scenerii dla zróżnicowanej edukacji medycznej, przede wszystkim dla konstruowania specjalistów krytycznych i refleksyjnych. zdolne do uczenia się, jak uczyć się z rzeczywistością, z którą się mierzą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj