- Metody treningu
- Szkolenie w klasie
Bardziej tradycyjny model polega na tym, że profesjonaliści udają się do sali lekcyjnej lub laboratorium, aby być prowadzonymi przez profesjonalistów posiadających wiedzę i doświadczenie w kwestiach programu szkoleniowego.
Wariant jest w firmie, w którym instruktorzy i profesorowie udają się do firmy, aby prowadzić kursy.
E-learning
Odpowiada uczeniu się na platformach internetowych lub oprogramowaniu do nauczania. Treści mogą być prezentowane w różnych formatach, takich jak teksty, wideo, audio.Ponadto środowiska wirtualne wykorzystują interaktywne czynności, takie jak odpowiadanie na fora, rozwiązywanie pytań i granie w gry w celu promowania nauki.
mikronauka
Nauczanie w tym przypadku składa się z małych pigułek, które poprawiają określone umiejętności. Dosyć często wykorzystuje się filmy o długości od 3 do 10 minut z propozycjami treści i ćwiczeń.
Odwrócona klasa
Ideą pokoju odwróconego jest studiowanie przez pracownika treści w modelu odległościowym, a pokój twarzą w twarz służy do debaty, dynamiki i wyjaśniania wątpliwości.
Nauki społeczne
To nauczanie poprzez interakcję między profesjonalistami. W programach szkoleniowych można do tego zachęcać, jeśli najbardziej doświadczeni i wykwalifikowani pracownicy są na przykład instruktorami kursu.
- metody rozwoju
- Obrót
Pozwól pracownikowi pełnić różne funkcje w organizacji w celu zdobycia doświadczenia, osiągnięcia osiągnięć i rozwoju umiejętności.
Kwalifikacja zewnętrzna
Daj dostęp do programów oferowanych przez instytucje edukacyjne, takich jak kursy zawodowe, szkoły techniczne, kursy licencjackie i podyplomowe.
informacja zwrotna
Udziel informacji zwrotnej na temat pracy i kompetencji pracownika po określonych okresach lub zadaniach, mając na celu ciągłe doskonalenie.
Mentoring
Wybieranie odnoszących sukcesy profesjonalistów, którzy pokierują tymi, którzy aspirują do najwyższych stanowisk w organizacji.
Możesz być zainteresowanym także tym:
- 3 najczęstsze błędy w korporacyjnych programach szkoleniowych
- Jakie są korzyści z T&D w firmach?
- Kiedy People Management przejmuje wiodącą rolę w szkoleniu pracowników, firma osiągnie ważne wyniki.
Oprócz poprawy kluczowych wskaźników HR, cele szkoleniowe i rozwojowe integrują perspektywę uczenia się i rozwoju strategii biznesowej. Zobacz główne korzyści.
Zmniejszenie luk kompetencyjnych
Pierwsza korzyść, którą widzisz, jest również najbardziej bezpośrednia. Korzystamy z T&D, aby wypełnić lukę między umiejętnościami, które posiadamy, a umiejętnościami, których potrzebujemy.
A to, czego potrzebujemy, może pochodzić z różnych źródeł:
- warunki sukcesu strategii biznesowej;
- wymagania do wykonywania zadań stanowisk i funkcji;
- dążenie do przestrzegania prawa, zasad i kodeksów postępowania;
- rozwiązywanie problemów i kryzysów;
- ulepszenia produktów lub usług;
- wewnętrzna innowacyjność i przedsiębiorczość.
Aby osiągnąć te i inne cele, zespoły dysponują zestawem umiejętności technicznych i behawioralnych. To do HR należy określenie zapotrzebowania na naukę.
Popraw wskaźniki HR
Kompetencje są konceptualizowane jako zdolność do działania, której elementami są wiedza, umiejętności i postawy (CHA).Tak więc, gdy myślimy o poprawie obrotów, frekwencji, klimatu organizacyjnego i produktywności, a nawet wskaźników z innych sektorów, takich jak koszty i sprzedaż, możemy łatwo znaleźć zapotrzebowanie na T&D.
Prostym przykładem jest absencja. Pewnego dnia sprawdzasz czas na swoim biurku, a potem widzisz liczne nieobecności w ostatnim kwartale.W tym przypadku oczekiwana jest zmiana nastawienia – którą można szkolić lub szukać na rynku.
Może to być również brak umiejętności i wiedzy. Lider branży może narzekać na produktywność zespołu, a można zauważyć, że pracownicy nie opanowali technologii procesu produkcyjnego, żeby przytoczyć jeden przypadek.
Wzmocnij kulturę organizacyjną
Praca nad utrwalaniem przekonań, wartości i norm zachowania wymaga wieloaspektowego podejścia, takiego jak rekrutacja dla dopasowania kulturowego, stosowanie profesjonalnych testów osobowości oraz wykorzystywanie liderów do promowania kultury.