Oprócz rutynowej pielęgnacji skóry w domu, warto również poszukać głębszych i potężniejszych zabiegów, które pomogą w osiągnięciu pożądanego rezultatu podczas jednej sesji.
Dziś istnieje kilka nieinwazyjnych technologii wykonywanych w gabinetach przez doradców i pracowników służby zdrowia, które są szybkie, nie mają przestojów, a co najciekawsze, wszystko to jest bezbolesne, a tego właśnie szukają dzisiejsi pacjenci. Nikt nie chce mieć jednego, dwóch, trzech tygodni ze śladami lub leżeniem w łóżku w domu, ani z bólem z tego powodu.
Szybkie rezultaty oczarowują więcej!
A także zabiegi bezbolesne i przestojowe. W dermatologicznych trendach spotykamy dziś dermotechnologie, które są uwielbiane przez doradców i chęć konsumpcji przez pacjentów, takie jak Ultraformer III (mikro i makroskupione ultradźwięki do liftingu i zwiotczenia) oraz Endymed (multiplatforma o częstotliwości radiowej 3DEEP, która leczy zmarszczki, melasma i przebarwienia) ) .
Urządzenia domowe
Zabiegi w gabinetowych technologiach są ważne, ale pielęgnacja za pomocą technologii w domu też pomaga i to jest jeden z trendów kosmetycznych w 2020 r., który stał się popularny wśród pacjentów.
- Są uzupełnieniem zabiegów w klinikach, takich jak szczotki do masażu i urządzenia o częstotliwości radiowej.
- Nie zastępują zabiegów w klinikach, ale wzmacniają i przedłużają efekty w domu. Ponadto jest to błyskawiczny sposób na pozbycie się tego na skórze, gdy nie chcemy wychodzić z domu.
Dziś istnieją domowe urządzenia, które nawilżają, oczyszczają, leczą wiotczenie, a nawet poprawiają kontur twarzy. Według dziennikarki kosmetycznej Kariny Hollo jest to niszowy trend makro dla skóry.
Innowacje sensoryczne
Pacjenci są konsumentami. A konsumenci nie są już zadowoleni z normalnego produktu, bez różnicy. Jesteśmy w wieku doświadczenia. Doświadczenie klienta. Era, w której chcemy żyć i odczuwać doznania, czy to w zakupie, czy w zabiegu.
Czy w innej konsystencji, przyjemnych w dotyku, różnych zapachach (aromaterapia). Wszystko, co dotyczy naszej podświadomości. To czas, aby marka sensoryczna przejęła kontrolę i tym samym stworzyła więzi międzyludzkie.
To nie tylko ładne przyjęcie
Nawiąż kontakty ze swoimi pacjentami i klientami, aby zostać zapamiętanym i stać się częścią ich życia. W dobie doświadczenia potrzebne są wysokiej jakości informacje, humanizacja marki i personalizacja.
W końcu każda osoba jest wyjątkowa i zasługuje na takie traktowanie, z jej specyfiką i ograniczeniami. Zrozum, kto jest po drugiej stronie i dostosuj swoją konsultację, swoje leczenie. Możesz być pewien, że w ten sposób jeszcze bardziej zachwycisz swoich klientów.
Ciało to nowa twarz
W 2020 roku ludzie nie chcą już dbać tylko o twarz, chcą dbać o wszystko, w tym o swoje ciało. Ciało jest nową twarzą w 2020 roku. Przykładem jest cellulit, który trapi większość Brazylijek, dotykając około 95% z nich, według badania przeprowadzonego przez Brazylijskie Towarzystwo Dermatologiczne w 2019 roku.
- Oprócz cellulitu zlokalizowany tłuszcz i zwiotczenie również wprowadź wyszukiwanie.
- Nie chodzi o odchudzanie ludzi, ale o harmonizację ciała.
Eliminuje to, co przeszkadza, co człowiekowi nie lubi, i harmonizuje cechy ciała, by czuć się dobrze ze sobą. Kiedy mówimy o zabiegach na ciało mających na celu eliminację zlokalizowanego tłuszczu, cellulitu i zwiotczenia, mamy do dyspozycji sprzęt dermatologiczny, taki jak Ultraformer III, Endymed Contour i Scizer.
„Historia wykonania 10 sesji dobiegła końca, wszystko jest szybsze i zintegrowane z obecnymi technologiami”, o trendach w dermatologii komentuje Andressa Mundim, kierownik marketingu w Medsystems.
Zapobieganie to najlepsza opieka
Wreszcie, ważne jest, aby wcześnie zacząć dbać o siebie. Zapobieganie jest nadal najlepszą opcją. Na rynku kosmetycznym wkracza również kwestia czystego piękna, które jest czystym pięknem, z czystymi składnikami zarówno dla skóry, jak i dla planety, z nielicznymi, ale potężnymi składnikami aktywnymi. Czyste składniki są przyjazne dla skóry i dobre dla Twojej skóry. Więcej o tym tekście przeczytasz tutaj.
Podkreślamy również znaczenie dermatologa w tym wszystkim. To nie pacjent wybiera zabiegi i produkty, ale . Zadaniem każdego z nas jest edukowanie pacjentów w ten sposób, a wtedy każdy wyjdzie zadowolony i zadowolony z rezultatów, jakich oczekuje.
- Brazylijczyk nie chce już tynku w 2020 roku, chce wyjść z domu i powiedzieć „tak się obudziłem”, zabierając światu swoje naturalne piękno i dobre samopoczucie. Podnieście tę flagę razem z nami.
- Miej oko na nasz Instagram! Co dwa tygodnie prowadzimy życie na nowe tematy z dziedziny dermatologii z renomowanymi profesjonalistami na rynku.