Trik z wodą ryżową na włosy

0
Rate this post

Po tym, jak użytkownik TikTok, Lukáš Kohutek, najwyraźniej zapoczątkował ten trend w tym roku — rozpoczynając swoje tutoriale urody od intymnego lubrykantu do twarzy — inni dołączyli do mody. Żel nakłada się pędzelkiem lub dłońmi na całą twarz, a po wyschnięciu nałożyć na wierzch podkład i resztę makijażu.

  • Według YouTubera Grwady lubrykant pomaga stworzyć „cienką, gładką teksturę” dla Twojej skóry.Większość ludzi wyrzuca wodę po zakończeniu mycia ryżu.
  • Ale niektórzy doświadczeni użytkownicy mediów społecznościowych zaczęli fermentować i butelkować mleczny płyn.

Chociaż praktyka kosmetyczna istnieje w Japonii od czasów starożytnych, według naukowców stała się bardzo popularna na całym świecie w tym roku po tym, jak wpływowi cyfrowi powiedzieli, że mycie włosów wodą ryżową przyspiesza ich wzrost. Instagrammer @anisasojka twierdził na szpuli, że jej loki urosły „3 cale w miesiąc”.

Zabiegi na twarz ślimaka

Śluza ślimaka — lepka, bogata w białko wydzielina, która pochodzi z gruczołów śluzowych ślimaków — od dawna jest popularnym składnikiem K-Beauty ze względu na swoje właściwości nabłyszczające.

W tym roku TikTok pojawił się, aby uczynić mucynę ślimaka produktem Świętego Graala. Corsx, producent produktów do pielęgnacji skóry na bazie ślimaków, ma swój własny hashtag na TikTok z 3 milionami wyświetleń. Wyszukiwania Google dotyczące ich produktu „Corsx Advanced Snail 96 Mucin Power Essence” wzrosły w tym roku o 140%.

Ale użytkownicy znaleźli tańszy sposób na zdobycie tej upiększającej mazi: prosto ze ślimaka.

Niektórzy TikTokers zaczęli umieszczać loki bezpośrednio na twarzach i pozwalać im powoli się poruszać, zanim wmasują świecący ślad w skórę. Wielu zrozumiało, że ich zwierzęta domowe, gigantyczne afrykańskie ślimaki, mogą służyć jako domowy zabieg upiększający, podczas gdy inni zakasali rękawy i wyruszyli na poszukiwanie zwykłych ślimaków ogrodowych.

Jasność

  • Być może najbardziej oszałamiający trend kosmetyczny w 2021 roku nie ma prawie nic wspólnego z naszymi prawdziwymi twarzami.
  • Mem „Jasyfikacja” technicznie narodził się z Twittera, po tym, jak ktoś opublikował obok siebie dwa obrazy:
  • zrzut ekranu aktora Toni Collette z horroru „Dziedzictwo” z 2018 roku i ten sam zrzut ekranu po kilku edycjach z FaceApp.

Okrągłe usta Collete są nadal otwarte ze strachu, dopiero teraz pokryte czerwoną szminką. Rozdźwięk między kontekstem („Dziedziczność” to horror) a zmienionym tematem (Collette wygląda jak cyfrowo wystrojony influencer) spowodował, że oryginalny mem rozprzestrzenił się lotem błyskawicy.

Teraz yasification przeszło do TikTok

Gdzie użytkownicy bawią się inteligentnym oprogramowaniem do edycji, które sprawia, że ​​ich twarze są nierozpoznawalne dzięki warstwom generowanego przez sztuczną inteligencję aerografu, konturowaniu ust i grubszym włosom.

Podczas pandemii Covid-19 potrzeba zachowania dystansu społecznego i większej ilości czasu w domu spopularyzowała tzw. pielęgnację skóry. Według danych Brazylijskiego Stowarzyszenia Przemysłu Higieny Osobistej, Perfumerii i Kosmetyki (ABIHPEC), w 2020 r. produkty przeciwstarzeniowe wzrosły o 13,4%, maseczki na twarz o 27,2%, a kosmetyki do okolic oczu o około 16,9%.

teraz-yasification-przeszlo-do-tiktokWzrost sprzedaży jest konsekwencją poszukiwania rutyny w okresie niestabilności, a także postrzegania znaczenia pielęgnacji skóry ze względu na większą ekspozycję na rozmowy wideo i nasilenie zmian dermatologicznych skóry spowodowanych przez stosowanie masek.

„Używanie maski powodowało u wielu osób zmiany w przetłuszczaniu się skóry, wzrost trądziku, który nazywano nawet maską, i trzeba było o to zadbać poprzez rutynową pielęgnację skóry”, mówi Tatiana Villas Boas Gabbi, doradca dermatolog z Klinika Dermatologii, Hospital das Clínicas, Wydział , USP.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj