Wskazówki dotyczące karmienia

0
Rate this post

Zdrowie i dobre samopoczucie w 2022 roku: sprawdź wskazówki dotyczące dobrych nawyków żywieniowych

Ujęcie wody – Zdjęcie: Ed Machado/Folha de Pernambuco Aby zrozumieć dążenie ludzi do zdrowych nawyków, niedawne globalne badanie wykazało, że dobre samopoczucie i zdrowie będą priorytetem w 2022 r., a w Brazylii głównym trendem.

  • Aby współpracować w tym celu, notatnik Smaki skonsultował się ze specjalistą ds. żywienia, który udzielił wskazówek, jak poprawić zdrowie ciała i umysłu poprzez dobre praktyki żywieniowe.
  • Global Consumer Sentiment Survey, przeprowadzone przez WW we współpracy z Kantar Institute, objęło 14 506 osób w wieku od 18 do 69 lat w Brazylii, Australii, Belgii, Holandii, Stanach Zjednoczonych, Nowej Zelandii, Kanadzie, Szwecji, Francji, Szwajcarii, Niemczech, Wielka Brytania, Chiny, RPA i Indie.

Wśród Brazylijczyków zwrócił uwagę jeden fakt

91% respondentów koncentruje się na utrzymaniu lub poprawie swojego zdrowia i samopoczucia, podczas gdy na świecie odsetek ten wynosi 78%, co wskazuje na większe zainteresowanie tematem w kraju.

Kontekst pandemii koronawirusa sprawił, że 21% Brazylijczyków pragnie bardziej zrównoważonego stylu życia i zdaje sobie sprawę, że brak ruchu może być szkodliwy dla zdrowia.

„Był wyścig w poszukiwaniu alternatyw, aby mieć bardziej adekwatny i przygotowany styl życia na ten moment. Tak więc utrata wagi stała się trendem. Redukcja stresu, poszukiwanie pokarmów wzmacniających odporność. To zespół zachowań, które obserwujemy – ocenia dietetyk Helen Lima.

Zdrowie jako priorytet

Wśród głównych powodów podanych przez Brazylijczyków do poszukiwania zdrowych nawyków są: chęć poprawy zdrowia fizycznego (65%), dążenie do poprawy zdrowia psychicznego i emocjonalnego (63%), dążenie do poprawy samooceny i pewności siebie (56%) oraz rozważenie troska o ich zdrowie i dobre samopoczucie czynnik umożliwiający codzienne życie (44%).

  1. Zestaw środków jest ważny dla wspierania stanu zdrowia, ponieważ odżywianie jest częścią ogólnej równowagi zdrowotnej.
  2. „To zbilansowana dieta, praktyka aktywności fizycznej i cała równowaga wskaźników krwi, czy to glukozy we krwi, cholesterolu, triglicerydów.
  3. To zestaw”, podkreśla Helen Lima, ostrzegając przed stresem jako czynnikiem, który może zaburzyć tę równowagę.

Specjalista zaleca ograniczenie spożycia sodu, picie wody w odpowiednich proporcjach, ograniczenie spożycia niezdrowych tłuszczów, takich jak ogólnie smażone potrawy. Kieruje także większym spożyciem owoców i warzyw, ograniczeniem spożycia źródeł węglowodanów prostych, takich jak mąka kukurydziana i pszenica, które są przetworzone i znajdują się w ciastkach i pieczywie w dużych ilościach.

Kolejną ważną wskazówką jest, aby nie opuszczać posiłków. „Jeśli pościsz przez bardzo długi czas, w momencie pominięcia masz tendencję do spożywania dużych ilości i przekraczania swoich potrzeb”, ostrzega.

12 zasad jedzenia na 2022 r

Nowy rok, nowe cele: 12 zasad jedzenia na 2022 r.

3,2,1… Zjedz 12 rodzynek i zrób 12 życzeń! Tradycja się nie zmienia i wiele z tych „nowych celów” powtarza się z poprzedniego roku. Nowy rok, nowe rutyny, nowe cele i zazwyczaj te cele obejmują zdrowsze życie.

  1. 12-zasad-jedzenia-na-2022-rW rzeczywistości każda chwila jest dobra, aby zmienić lub przemyśleć swój styl życia. Ale początek nowego roku to czas postanowień i równowagi.
  2. Składane są obietnice zmian i życzenia zdrowszego życia. Czy zawarłeś to życzenie w swoich noworocznych postanowieniach?
  3. Przeczytaj uważnie ten artykuł, w którym znajdziesz 12 złotych zasad, aby jeść zdrowiej w 2022 roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj