Czy Twoje noworoczne postanowienie, by jeść zdrowiej w 2022 roku?

0
Rate this post

Wiedza o tym, jaki jest Twój cel, jest pierwszym krokiem do osiągnięcia Twoich celów.

Drugim jest wyznaczenie asertywnych i dobrze zaprojektowanych celów. W przeciwnym razie mogą cię nawet zniechęcić.Wraz ze zbliżającym się przełomem roku czujemy się bardziej zmotywowani do tworzenia planów i wyrywania papieru tego zdrowego życia, którego tak pragniemy. Jeśli nie wiesz, jak zacząć lub zacząć od nawyków, które są dobre dla Twojego zdrowia, sporządzenie celów i wyznaczenie celów może być świetnym początkiem.

  • Oto kilka wskazówek, jak stworzyć listę rozdzielczości na 2022 rok w inteligentny sposób.
  • Uświadom sobie, jaki jest twój prawdziwy cel

To pierwszy krok i bez niego trudno będzie Ci określić swoje cele. Czasami nie będziesz czuł się zmotywowany i chętny do zmiany, ale mając określony cel, łatwiej iść do przodu. Twoim celem jest to, dlaczego chcesz się zmienić. Zadaj sobie pytanie: dlaczego chcesz zmienić swoje nawyki żywieniowe? Jakie są twoje bóle? Dlaczego to jest dla ciebie ważne?

Cel nigdy nie powinien zaczynać się od „nie”

Ten błąd jest bardzo powszechny. Każdy z nas w pewnym momencie swojego życia ma jakieś cele, takie jak: brak cukru przez 30 dni lub brak fast foodów przez dwa tygodnie. Od pewnego czasu jest nawet możliwe osiągnięcie celu, ale przez większość czasu na dłuższą metę im się to nie udaje. Wszystko, co się opiera, trwa. Kiedy z reguły tworzysz ograniczenia, twój umysł automatycznie spróbuje cię sabotować i jeszcze bardziej zwiększyć twoje pragnienie tego, co ograniczyłeś.

Być specyficznym

Kiedy tworzysz cel, ale nie definiujesz, jak, kiedy i jaki będzie termin, łatwo znaleźć wymówki, by go nie dotrzymać. Na przykład wyznaczasz sobie cel, aby chodzić pięć razy w tygodniu. Brzmi idealnie, ale kiedy to zrobisz? Gdzie będziesz ćwiczyć spacer? W jakie dni tygodnia? Kiedy? Kiedy nie jesteś konkretny, w końcu zostawiasz to na później. Kiedy zdajesz sobie sprawę, że minęły tygodnie, a cel wciąż jest w szufladzie.

byc-specyficznymTwórz prawdziwe cele

Rzucanie sobie wyzwania jest ważne, ale nie utrudniaj sytuacji, tworząc cele, które nie są możliwe do zrealizowania w Twojej rzeczywistości. Pamiętaj, że Twoje cele mają motywować Cię do dalszego działania, a nie skłaniać Cię do rezygnacji z realizacji celu. Spokojnie i świadomie analizuj, co jest możliwe w ramach Twojej rutyny, harmonogramów i, co najważniejsze, Twojej woli.

bądź konsekwentny

Proces zmiany nawyków żywieniowych musi mieć dla Ciebie sens. I to jest twój cel, który utrzyma cię w życiu na zawsze. Czy naprawdę ma sens, aby osiągnąć ten cel? Często chcesz zdrowszej diety, ponieważ czujesz się pewniej, chętniej, piękniej i z większą energią jest dla Ciebie priorytetem, ale ostatecznie działasz przeciwko niemu, jeśli chodzi o jedzenie. Możesz być konsekwentny tylko wtedy, gdy zrozumiesz, dlaczego ważne jest dążenie do osiągnięcia tego celu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj