Co wyróżnia się w trendach w 2022 roku

0
Rate this post

Kolejną troską, którą należy wziąć pod uwagę, jest zrozumienie, jakie jest uprzedzenie, które przenika listę proponowanych trendów: zobaczysz, że firmy działające na rynku mają tendencję do przyciągania ciepła do pieczeni, gdy mówią o trendach roku. Innymi słowy – to prawie samospełniająca się przepowiednia, sama firma mówi, że tak się stanie i pod koniec roku trend, jakie produkty sprzedaje, przeradza się w sprzedaż.

Co za niespodzianka!

Rok 2022 jest wyraźnie naznaczony przez Glocal: napięcie między konsumpcją lokalną a utrzymaniem globalnego sposobu myślenia. Wyraża się to na różne sposoby, pojawiając się w waloryzacji produktów lokalnych, w trosce o odpady i pozostałości, w upcyklingu.

Jest to ruch, który w ostatnich latach nabiera kształtów z wielką siłą, a marki nie będą już mogły go lekceważyć na swoich ścieżkach innowacji. Jednym z wiodących przykładów tego trendu jest wzrost spożycia kawy robusta.

  • Kwestie związane ze zdrowiem pozostają w modzie, zwłaszcza zdrowie jelit – które pojawiło się również na wcześniejszych listach.
  • Zdrowie ma wpływ na konsumpcję napojów alkoholowych, z rosnącą obawą o poziom spożywanego alkoholu – napoje o zerowej lub niskiej zawartości alkoholu to kwestia chwili.

Oczywiste jest, że świat zmierza w kierunku roślinności, która pojawia się w zdecydowanej większości list, na różne sposoby. Mleko i ser wydają się być w tym roku w centrum uwagi, ale jajka zasługują na uwagę.

Pośród całej tej świadomości konsumenckiej mamy tendencję do pójścia pod prąd: ludzie szukający eskapizmu, pobłażania, emocjonalnego jedzenia, napojów z lat 90. i tak dalej. To człowiek, człowiek, chodząca złożoność.

Co przypomina mi, że muszę ci powiedzieć: opracowywanie nowych produktów spożywczych w oparciu o raporty trendów jest bardzo ryzykowne. Przeprowadź własne badania z własną publicznością (lub pozwól Tacta zrobić to za Ciebie) i dowiedz się, co tak naprawdę dzieje się na Twoim rynku.

Czego nie ma na listach 2022? zobaczcie, że coś, o czym w ostatnich 2 latach było dużo dyskutowane – żywność opracowana przez sztuczną inteligencję – nie zbliża się do trendów z 2022 roku. Branży spożywczej podobno trochę dłużej potrwa, żeby się na tej fali dostać (choć roboty pojawiają się tu i tam ) .

  1. Jest już 6 lat publikowanych trendów: dzięki listom 2017, 2018, 2019, 2020 i 2021 możesz stworzyć bingo, aby sprawdzić, kto jest najdokładniejszą wyrocznią naszego wspaniałego rynku.
  2. Przeczytaj oszczędnie poniższą listę, rozumiejąc, że wielu trendsetterów znajduje się w Stanach Zjednoczonych lub Europie – to znaczy mówią o rzeczywistości, która nie jest nasza.

Lista list: 337 trendów kulinarnych w 2022 r.

DORADZTWO TRENDWATCHING wymienia 22 trendy na 2022 rok – z których poniższe odnoszą się bezpośrednio do rynku spożywczego.

1)lista-list-337-trendow-kulinarnych-w-2022-r zakorzenione glokalnie

2) Stan miejsca

3) Mikroruchy
INNOVA MARKET INSIGHTS przedstawia listę 10 trendów na rok 2022

4) Wspólna planeta

5) Roślinne: płótno dla innowacji

6) Od technologii do stołu

7) Zmieniające się okazje

8) Głos konsumenta

9) Chwała przeczucia

10) Powrót do korzeni

11) Wzmocnione doświadczenia

12) Upcykling na nowo zdefiniowany

13) Moje jedzenie, moja marka

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj