Gdzie znaleźć marmitinhas fitness?

0
Rate this post

W 2021 roku idea trendu na rynku żywieniowym przeszła wiele konsolidacji. Kilka koncepcji, które powstały w poprzednich latach, zyskało nowe oblicze i zakres. Innova Marketing Insights opublikowała niedawno trendy na rynku żywieniowym na rok 2022. Wyodrębniliśmy trzy z nich, które pochodzą z zeszłego roku i mają tendencję do pozostawania silnymi przez cały ten rok.

Dobre samopoczucie jelit

Poszukiwanie zwiększonej odporności trwa nieprzerwanie od 2020 roku. W ten sposób powszechne stało się kojarzenie dobrego samopoczucia, związanego z dobrym zdrowiem jelit. Oczekuje się, że trend ten utrzyma się w 2022 roku, pokazując nam coraz więcej produktów z twierdzeniami, że wspierają zdrowie jelit.

Technologia do stołu

Wraz z coraz powszechniejszą koncepcją ponownego odkrywania w życiu codziennym, postęp naukowy wzbudza zainteresowanie opinii publicznej tym, co będzie dalej. Jeśli chodzi o rynek żywieniowy, produkty z nowymi technologiami, które czynią je bardziej praktycznymi lub zrównoważonymi, rosną i powinny być kontynuowane do 2022 roku.

Identyfikacja:

  • Szczerość twierdzeń dotyczących opakowań i reklam wiąże się z trzecim trendem 2021 r., który nastąpi w 2022 r., czyli identyfikacją. W tym celu rozmowa z grupą docelową, wymiana pomysłów i innowacji są coraz bardziej obecne w tym, o co prosi rynek. W 2022 roku społeczeństwo coraz częściej poszukuje marek, które odzwierciedlają ich zwyczaje, sposób myślenia i życia.
  • Można dostrzec pewne obawy rynkowe, które były nieodłączne od początku pandemii w 2020 roku i które ewoluują na rynku żywieniowym. Wśród nich bardziej globalne spojrzenie na wpływ konsumpcji, poszukiwanie zdrowszego życia i znaczenie wartości, jakie niosą marki.
  • Kiedy myślimy o żywieniu dojelitowym i suplementacji, nie sposób nie brać pod uwagę tych nowych światopoglądów, ponieważ nowości te wiążą się z ideą zrównoważonego stylu życia, ceniącego jakość i długowieczność. Prodiet nieustannie dąży do zapewnienia dobrego samopoczucia dzięki produktom, które są zarówno pożywne, jak i zrównoważone.

Przekonaj się, czy Twoje menu pasuje do tego, co jest najbardziej poszukiwane i sprawdź smaki, które zapowiadają się na sukces w najgorętszej porze roku.

Nadchodzący rok ma wszystko, aby zwiększyć sprzedaż Home Chefs na rynku dostawczym. Wiesz dlaczego? Badania pokazują, że trendy konsumpcyjne na 2022 rok łączą w sobie wszystko to, co klienci odnajdują w produkcji tego typu kuchni.

Zapoznaj się z artykułem i dowiedz się, jak myśleć umysłem swojego klienta, aby móc zaprezentować rozwiązania, których szuka!

Zobacz też: Girlanda z ciasta francuskiego z nadzieniem caprese, Chef Gi Monteiro | 2smak

7 produktów spożywczych do sprzedaży na Boże Narodzenie: sprawdź trendy 2021

  • Idealne kombinacje: naucz się harmonizować w kuchni!
  • W końcu, czym jest zdrowa dieta?
  • zdrowie fizyczne i psychiczne

Doskonale wiemy, że nie ma zdrowszego posiłku niż talerz domowego jedzenia, bez konserwantów. Faktem jest, że konsumując jakikolwiek produkt, ludzie coraz częściej zwracają większą uwagę na kwestie zdrowotne i środowiskowe. Oznacza to, że świadomość tematów związanych np. z weganizmem powoduje wzrost sprzedaży posiłków bez składników pochodzenia zwierzęcego.

7-produktow-spozywczych-do-sprzedazy-na-boze-narodzenie-sprawdz-trendy-2021Wiąże się to również silnie z preferencją dla naturalnych smaków. Im mniej dodatków chemicznych w naczyniu, tym lepiej. A czy wiesz, który rynek jest faworyzowany przez ten czynnik? Procesy rzemieślnicze! Ludzie zaczynają doceniać rzemieślniczą produkcję pieczywa, pizzy, ciast, deserów i jakiejkolwiek żywności jeszcze bardziej.

Zrównoważony rozwój

Wciąż w tej fali świadomości kolejnym trendem, który się utrzyma, jest troska klientów o opakowanie kupowanych przez nich produktów. Dlatego zwracaj uwagę na opakowanie swoich potraw: oprócz wyboru odpowiednich pojemników do transportu, preferuj zrównoważone materiały.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj