Polecana liczba posiłków

0
Rate this post

Innym czynnikiem, który wiąże się ze zrównoważonym rozwojem konsumpcji, jest uznanie lokalnego handlu. Ludzie woleli wzmacniać małe firmy, co liczy się dla lokalnych Szefów Kuchni!

Zmniejszenie porcji to również możliwość związana z tym tematem, ponieważ pozwala to uniknąć marnotrawstwa. A latem ludzie wolą lżejsze posiłki, więc można połączyć pożyteczne z przyjemnym.

Spuścizny izolacji społecznej

Wiele osób uważa, że ​​wznowienie lokalnego handlu będzie końcem wzrostu dostaw, ale są w błędzie. Oczywiste jest, że zmieniająca się dynamika wpływa na e-commerce, ale to nie znaczy, że dostawy ucierpią na dużym spadku. Izolacja społeczna przyniosła zmiany behawioralne, które mają wszystko, aby stały się trwałe. Wygoda, bezpieczeństwo i ekonomiczność dostawy są tego dowodem, ponieważ bardziej niż kiedykolwiek te punkty są cenione przez konsumenta.

I wciąż mówiąc o dziedzictwie społecznym, które 2020 i 2021 przyniosły branży spożywczej, zmiana nawyków konsumpcyjnych już spowodowała zmiany strukturalne w branżach w tym sektorze, co jest kolejną wskazówką, że pewne wiadomości zostaną z nami.

Teraz, gdy już wiesz, co wpływa na wybory żywieniowe w 2022 r., oto kilka pomysłów na składniki i dania, które możesz umieścić w swoim menu tego lata:

  • Szafran
  • Poślubnik
  • białe mięsa
  • Banan
  • zioła
  • cytrus
  • Makaron (z lekkim sosem)
  • Tatar z łososia

Czy któryś z tych elementów z powyższej listy jest już Twoją specjalnością? Powiedz nam w komentarzach, które z 8 produktów spożywczych będzie Twoim głównym zakładem na lato 2022 roku! I nie zapomnij śledzić nas w mediach społecznościowych:

Boże Narodzenie i Nowy Rok to synonim przejadania się.

Niektórzy nawet twierdzą, że w tym momencie kalorie się nie liczą, co jest oczywiście usprawiedliwieniem dla kolejnego kawałka królewskiego ciasta lub widelca nadziewanego indyka. Skoro jesteśmy w okresie postanowień, co powiesz na dodanie zbilansowanej i zdrowej diety do swoich priorytetów na 2022 rok? Oto kilka praktycznych wskazówek, które pomogą Ci przejść od dobrych intencji do praktyki.

ZNACZENIE WODY

Ciało ludzkie składa się w około 65% z wody, z czego trzy czwarte znajduje się w narządach takich jak wątroba, nerki i mózg. Niezbędna dla wszystkich tkanek woda wspomaga funkcje fizyczne i poznawcze, a także reguluje temperaturę ciała.

boze-narodzenie-i-nowy-rok-to-synonim-przejadania-sieZ reguły pijesz wodę, gdy jesteś spragniony, ale nie powinieneś czekać zbyt długo, ponieważ jest to pierwsza oznaka odwodnienia. Specjaliści zalecają spożywanie dwóch litrów dziennie, wykorzystując nie tylko wodę w stanie naturalnym, ale także herbaty, napary, soki oraz produkty spożywcze takie jak owoce, warzywa i nabiał.

Jeśli masz trudności z utrzymaniem tej dyscypliny, poszukaj pomocy w aplikacjach ostrzegających o konieczności picia wody i postaw na termos, który powinien towarzyszyć Ci w domu i na ulicy i nigdy nie zostać zapomniany podczas ćwiczeń fizycznych.

ZALECANA ILOŚĆ POSIŁKÓW

Teorie są różne, ale większość ekspertów zaleca spożywanie małych porcji jedzenia przez cały dzień. Rozmawiamy o pięciu lub sześciu posiłkach w odstępach średnio trzygodzinnych. Ta rutyna jest szczególnie przydatna, jeśli chcesz zrzucić te kilogramy nabyte podczas uroczystości.

Większa liczba posiłków wiąże się z większą kontrolą jedzenia, zmniejszając przymus jedzenia.

W ten sposób unika się tak zwanych „skoków głodu” i poprawia się poziom energii, zmniejszając odkładanie tłuszczu i utratę masy mięśniowej. Aby pomóc ci utrzymać ten nawyk, nie ma nic lepszego niż dzielenie porcji na kilka pudełek – po jednym na każdy posiłek – nawet jeśli jesteś w domu. Lub alternatywnie postaw na lunchboxy z przegródkami.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj