To rok dbania o siebie. Według Notatnika trendów 2019-2020 Brazylijskiego Stowarzyszenia Przemysłu Higieny Osobistej, Perfumerii i Kosmetyki dbanie o siebie jest jednym z trendów kosmetycznych w 2020 roku, który pozostanie w Brazylii i jest częścią globalnego ruchu chwili – ABIHPEC, we współpracy z SEBRAE.
Obejmuje to pielęgnację skóry, pielęgnację ciała, ze wszystkim, co jest częścią nas. Dlatego jesteśmy tutaj, aby porozmawiać nieco więcej o trendach na rynku kosmetycznym i dermatologicznym, które dominują w 2020 roku.
Terminy pielęgnacja skóry, samopielęgnacja, czyste piękno, naturalne piękno, pielęgnacja skóry i nieinwazyjne zabiegi pielęgnacyjne, zarówno ciała, jak i twarzy, nigdy nie były tak popularne na rynku kosmetycznym.
Ludzie bardziej przejmują się swoim pięknem, ale nie tylko
Te zabiegi obejmują również zdrowie i profilaktykę, ponieważ o wiele bardziej praktyczne jest dbanie o siebie od najmłodszych lat, niż bieganie po szkodach, które nie zawsze są odwracalne. Zapobieganie sprawia, że starzenie się staje się bardziej naturalne.
W rozmowie z dziennikarką zajmującą się urodą Kariną Hollo, redaktorką zajmującą się urodą od ponad 15 lat, z artykułami opublikowanymi w głównych mediach drukowanych, internetowych i telewizyjnych w Brazylii, w tym Marie Claire, Vogue, Cosmopolitan, Boa Forma, Claudii i Elle, oddzielamy 7 trendów kosmetycznych w 2020 roku na rynku dermatologicznym. Kasy:
Naturalne piękno i pielęgnacja skóry
Pielęgnacja skóry to duży trend, który zaczął się utrwalać w ciągu ostatnich dwóch lat, a w 2020 r. umocnił się jeszcze bardziej. „To ta historia, że ludzie nie czekają już ze starzeniem się, aby zacząć dbać o siebie, zaczynają coraz wcześniej. Już wcześniej zacznij dbać o siebie, aby nie tylko zapobiegać starzeniu się, ale także zwiększać samoocenę i dobre samopoczucie. Poczuć się pięknie i poprawić swój wygląd”, wyjaśnia Karina.
- W przeszłości, pomimo dermatologów, ludzie nie cenili i nie dbali o swoją skórę tak bardzo. Pielęgnacja skóry i regularna rutyna to także efekt rosnącego trendu, jakim jest wywyższanie naturalnego piękna.
- W końcu, jeśli ludzie dbają o siebie, następuje poprawa skóry twarzy i ciała, która podkreśla to, co najlepsze w każdej osobie w bardzo czysty, promienny, zdrowy i nawilżony sposób.
To naturalne piękno.
Być pięknym będąc sobą. Być piękną z pokazem naszej esencji, bez masek.
N-piękno
N-beauty idzie nieco pod prąd koreańskiej rutyny kosmetycznej. Podczas gdy koreańska rutyna kosmetyczna jest obszerna i składa się z 10 kroków, aby ją ukończyć, N-beauty chce uprościć każdy krok w jak najmniejszej liczbie produktów. „Dziś żyjemy w pośpiechu i często nie mamy tyle czasu, żeby o siebie zadbać.
Tutaj obowiązuje słynna fraza „mniej znaczy więcej”, im bardziej jest to praktyczne, tym łatwiej, a ludzie nie potrzebują kilku kroków, ale tego, co najlepiej pasuje do ich skóry”, komentuje Karina Hollo.
N-beauty oznacza nordyckie piękno lub nordyckie piękno, termin wywodzący się z Europy. Skóra pozbawiona blasku i skaz, podkreślając naturalne piękno.
- Zasadniczo potrzebujemy do tego nawilżonej i zdrowej skóry.
- Wraz z tym trendem pojawiły się również marki, które zaczęły tworzyć kompilację aktywów w jednym produkcie.
Oznacza to, że zamiast używać kilku produktów do pielęgnacji skóry, udało nam się zredukować to zadanie do jednego produktu. Wyróżnia się tu minimalizm. Proste pakowanie i produkty w jednym kroku, bardziej naturalne i wydajne.