Z biegiem lat zdrowy rynek znacznie się rozwinął – i nie można powiedzieć, że ta informacja jest nowa, ponieważ taki trend wzrostowy przewidział Sebrae już w 2018 roku.Właściwie rynek zdrowej żywności wskazywany był jako obiecujący już od 2015 r., ale wtedy była to bardziej spekulacja, która w 2018 r. znalazła się w centrum uwagi, a w 2021 r. de facto zajęła miejsce w słońcu – lub w cieniu, z wodą, owocami, warzywami i świeżymi warzywami.
Rozwój sektora zdrowego marketingu jest ściśle powiązany z większą świadomością zdrowia i dobrego samopoczucia. I cóż, zaraz po eksterminacyjnej pandemii, w najgorszym i najbardziej bolesnym tego słowa znaczeniu, poszukiwanie kompletnej i zdrowej diety jest jednym z największych i najsilniejszych mechanizmów obronnych przyjmowanych przez wielu i spontanicznie.
Nie tylko się zmaterializowali
Wcześniej ludzie zwracali uwagę na niesławne „fitness food”, w końcu było to stulecie fast foodów. Zdrowe odżywianie było podziemne (podziemne, opozycyjne, niestandardowe), a jeśli jest jedna rzecz, której nauczyła nas historia świata, to to, że często to, co różni się i odbiega od komercyjnego standardu, może bardzo dobrze odwrócić się i upaść. łaski większości.
Niewątpliwie wielki zwrot na zdrowym rynku to jeden z tych ponadgabarytowych trendów, które stały się stylem życia.
- Ale ups! Czy to oznacza, że bary i restauracje, które obsługują inne rodzaje żywności niż zdrowy rynek, mają ustawiony dzień, datę i godzinę bankructwa? Nie ma mowy. Dobrą stroną brazylijskiego społeczeństwa jest jego pluralizm i demokracja nawet w gastronomii.
- Jest miejsce dla każdego i jasne jest, że usługi gastronomiczne wszystkich kategorii również podążają za ich podróżą i, szczerze mówiąc, nie przewiduje się ani nie oczekuje spadku.
W Panelinha Fit nie pozostajemy poza zdrowym rynkowym trendem
Zdrowy rynek i związana z nim czysta żywność to znacznie więcej niż jedzenie, to dodawanie wartości dla konsumenta i innowacyjne środowisko dla profili przedsiębiorców spożywczych. Innymi słowy, sukces tego trendu – który w 2022 r. ma tendencję do jeszcze większego wzrostu – jest korzystny nie tylko dla świadomych konsumentów, ale także dla przedsiębiorców, którzy potrafią dostosować się do zmian, jakie od czasu do czasu przedstawia społeczeństwo i żądania.
A może naprawdę uważasz, że to przypadek, że rynek lunchboxów ze zdrową żywnością wzrósł w ostatnich latach o 130%? To właśnie mówimy o badaniu Sebrae przed pandemią! Zwiększyli się zarówno przedsiębiorcy w branży, jak i konsumenci, co jest dobre dla obu stron medalu.
Który jest bliższy rzeczywistości – i dążymy do dobrego samopoczucia naszych konsumentów poprzez oferowane przez nas dania i środowisko, które chronimy. A ty, jak dbasz o siebie lub swoich klientów? Co powiesz na złożenie u nas swojego pierwszego zamówienia wielu i zrozumienie w praktyce dobra rynku zdrowej żywności?