Do widzenia cukiereczku

0
Rate this post

Jedzenie, które promuje piękno

Konsumenci są znacznie bardziej świadomi tego, co jedzą i rozumieją, że zdrowe odżywianie jest niezbędne dla ich zdrowia. To fakt, który zrewolucjonizował przemysł spożywczy. Ale konsumenci chcą również spożywać żywność, która zapewnia dobre samopoczucie i promuje zewnętrzne piękno.

W związku z tym rośnie liczba przeciwutleniaczy, takich jak zielona herbata, masło orzechowe, suplementy, takie jak witamina C, kolagen, selen (np. orzechy) i inne. Istnieje bardzo silna tendencja do spożywania pokarmów, które są dobre dla skóry i włosów, na przykład wydobywając piękno od wewnątrz.

Eliminacja marnotrawstwa

Konsument jest znacznie bardziej świadomy, a przez to bardziej wymagający. Chce nie tylko ceny i jakości, ani tylko zdrowia. Troska o środowisko jest faktem, a przemysł spożywczy musi być bardzo uważny na to.

  • Obecnym trendem jest radykalna eliminacja odpadów, a nawet powstał termin: zero waste, z naciskiem na zrównoważoną konsumpcję. Nieużywanie opakowań lub wybieranie opakowań nadających się do recyklingu to kula dnia, ale należy uważać, aby nie marnować.
  • Dlatego Przemysł Spożywczy przyjął mniejsze porcje swoich produktów, co gwarantuje konsumpcję bez odpadów. Dbałość o zapasy to także duży trend na 2022 rok, zawsze dążąc do zerowego marnotrawstwa.

Żywność naturalna

Według sondażu promowanego przez Euromonitor, Brazylia porusza się w okolicach 35 miliardów dolarów rocznie w konsumpcji zdrowej żywności i zajmuje 4. miejsce w tym segmencie w światowym rankingu. W ciągu ostatnich pięciu lat, jak gwarantuje badania, wzrost sektora wynosił tu średnio 12,3% rocznie.

Zmiana nawyków żywieniowych populacji przyczyniła się do silnego wzrostu spożycia żywności naturalnej. Mintel wskazuje, że 66% Brazylijczyków codziennie kupuje i spożywa owoce i warzywa. Ten sam Euromonitor wskazuje, że Brazylia jest jednym z najbardziej obiecujących rynków na świecie pod względem sprzedaży produktów naturalnych i przemysł spożywczy jest tego świadomy.

Żywność bezglutenowa, produkty organiczne, produkty funkcjonalne i wzbogacone, żywność energetyczna i kluby subskrypcji oferujące produkty naturalne są modne.

Przełom na wegetarian i wegan

Uwierz mi: badanie przeprowadzone przez Ibope, zlecone przez brazylijskie Towarzystwo Wegetarian, wskazuje, że 18% brazylijskiej populacji nazywa siebie wegetarianinem. Oznacza to, że mamy wtedy w kraju nie mniej niż 38 milionów wegetarian.

Potencjał rynkowy jest ogromny, a przemysł spożywczy bardzo na to zwraca uwagę, wprowadzając na rynek coraz większą liczbę produktów, które są przeznaczone dla tego typu konsumentów. Produkty pochodzenia roślinnego, czyli białka pochodzenia roślinnego, są modne, oferując coraz więcej opcji.

Zrozumienie szkód, jakie cukier może wyrządzić organizmowi ludzkiemu, zrewolucjonizowało przemysł deserów. Stosowanie naturalnych słodzików, takich jak stewia, to silny trend, a priorytetem stało się oferowanie deserów bez dodatku cukru.

przelom-na-wegetarian-i-weganNowa koncepcja opakowania

Branża spożywcza przywiązuje dużą wagę do opakowań swoich produktów, a celem zdecydowanie nie jest stawianie na komunikację wizualną. Dążenie do zrównoważonego rozwoju zmienia koncepcję opakowania, która jest innowacyjna, aby zapewnić konsumentom większe bezpieczeństwo żywności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj