Naucz się dbać o siebie!

0
Rate this post

Zwróć uwagę na swoje zdrowie psychiczne

Oprócz dbania o ciało niezwykle ważne jest zwracanie uwagi na zdrowie umysłu. Kiedy nie czujemy się dobrze psychicznie i emocjonalnie, wywołuje to odruchy, które szkodzą zdrowiu fizycznemu, naszym związkom i dobremu samopoczuciu, które jest tak ważne dla zdrowego życia.

Dlatego zawsze miej oko na swoje zdrowie psychiczne. W przypadku stresu, niepokoju, częstych wahań nastroju, depresji i innych uporczywych problemów bardzo ważne jest szukanie pomocy. Terapia jest tak samo ważna, jak na przykład leczenie choroby fizycznej.

Rób rzeczy, które kochasz

Jednym z najlepszych sposobów, aby pozostać zmotywowanym, zainspirowanym i konsekwentnym w utrzymywaniu zdrowej rutyny, jest robienie zawsze rzeczy, które kochasz, które wzbudzają Twój entuzjazm i radość.

Spróbuj włączyć do swojej rutyny czynności, które promują te doznania, takie jak czytanie, pisanie, uprawianie sportu, spacery, taniec, rozmowy z bliskimi, oglądanie filmów i seriali oraz wiele innych możliwości. Nawet jeśli jest to raz w tygodniu, skup się na robieniu tego, co kochasz, a będzie to miało duży wpływ na ogólny stan zdrowia.

  • Tutaj, na Blog da Jandaia, mamy specjalną sesję zawierającą treści pełne informacji i wskazówek na temat zdrowia, sportu, zdrowego odżywiania, kultury i innych tematów, które pomogą Ci stworzyć zdrowszą rutynę i przeżyć 2022 rok z większą pełnią i lekkością.
  • Przeglądaj i ciesz się czytaniem!
  • Zdrowa i zrównoważona żywność | Wyzwania 2021/2022

W moim domu nie marnujemy

Działanie „W moim domu nie marnujemy” jest jednym z wyzwań zaproponowanych w związku z obecną sytuacją. Zadanie to, skierowane do wszystkich poziomów edukacji, proponuje uczniom analizowanie odpadów żywnościowych w ich domach i oferowanie rozwiązań służących do ich zwalczania.

  • Podróż kulinarna
  • Skąd pochodzi ryba, która trafia na nasz stół?

Głównym celem tego działania, skierowanego do uczniów klas I – JI i I cyklu – jest podnoszenie świadomości na temat śladu ekologicznego związanego z naszymi wyborami żywieniowymi, a także poszukiwanie alternatyw.

Brygada Stołówek

w-moim-domu-nie-marnujemy„Cantina Brigade” chce, aby uczniowie monitorowali jedzenie ćwiczone przez uczniów w szkole, zarówno w stołówce, jak i, jeśli to możliwe, w barze. Uczniowie powinni sprawdzić różne nawyki żywieniowe i przedstawić obserwowane wyniki.

10 zasad diety śródziemnomorskiej

Dieta śródziemnomorska jest postrzegana jako najzdrowszy i najbardziej zrównoważony model żywieniowy na świecie. To wyzwanie ma na celu przybliżenie nie tylko diety śródziemnomorskiej, ale także jej 10 zasad poprzez techniki ekspresji plastycznej.

Panel Żywności: Cukier na Przekąski

Celem jest zachęcenie uczniów do zbadania i zbadania ilości cukru, który składa się z różnych produktów spożywczych w ich codziennych przekąskach.

Śródziemnomorskie menu ekologiczne | Eko-Kucharze

  • Celem tego działania jest poznanie składu zbilansowanego, zdrowego, zrównoważonego i smacznego posiłku, opartego na diecie śródziemnomorskiej.
  • Dlatego młodzi ludzie powinni szukać i myśleć o przepisach o tych cechach, które można przygotować w szkolnych stołówkach. Jednym z głównych celów jest zaproponowanie szkole przyjęcia tych menu w ciągu kilku dni.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj